If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
хммм на 2.70 цена.... мерси - газта му е майката
Т.С-ка и основен ремонт да му напрайш ,ако е на газ пак е по-евтино
П.С. Мое мнение
Тука вече не съм съгласен Разхода сметнат в пари е 50 тина лева на 1000км в полза на газта на градско каране На дълго е 20-30лв. Една ревизия на мотора + едно Г.И. могат да чукнат едни 2000лв. при добър късмет. Та тая инвестиция ще се върне след около 30000км. градско и 20000лв. на дълго При средно статистическо каране за Бг това са около 3-4 години Толкова дългосрочна инвестиция в Алфа Ромео 16в. ТС е малко смела, не мислиш ли
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Хех незнам ,но пък едно обслужване на дизелака нее много ефтино,а с тея горива често и дюзи,турбота се сдухват,т онее само да караш.
Според мен лично дизела нее оферта за момента в БГ.
Съгласен съм и че ТС-ка е малко по ..... , иначе аз на шестака си избих газовата за 10к км и ся си джъдкам като пич,а обслужването ми е 150 лв маслото с филтрите и ремъка иначе само масло с филтри 65-70 лв
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Какво ще кажете за тази обява?
Човека ми писа, че я купил от автокъща и че я е карал само един месец! Продава я, защото отивал да работи в чужбина...
97г. е и малко ме притеснява този факт, тъй като идеята ми е за Алфа 146 след 99г. но знае ли човек - може и Алфа 146 от 97г. да се окаже по здрава и запазена от такава от 99г.
Вие как мислите?
Може и да се окаже читава, но най-вероятно е да не е. Най ги обичам тарикатите като този - купил я, видял, че има кусур и вместо да ходи да се разправя с автокъщата, търси да набута някой друг. Кола регистрирана в Бг и карана един месец, и излязла за продажба, даже теоретично не може да е читава, като се имат предвид главните два кахъра на българина - да не настине и да не се мине. Имам и пресен пример с мой колега, който "се мина", като не дълба достатъчно, за да разбере защо колата му гори масло, а след като беше оправил окачване и беше подпрял 2 пъти броните, за да развали външния вид, се оказа, че е за нова турбина и за 2 месеца набута в нея още толкова, за колкото я беше купил. И все повтаряше - как се минах, как се прецаках, трябваше да я продавам, ама... и - колата му не беше Алфа :–) А причини ще измислят всякакви, коя от коя по-правдоподобни - работа в чужбина, ще му се ражда дете и му е малка колата, приятелката му е скулптур и им трябва голяма кола, да си карат камъни, и т.н. до безкрай. Не им се хващайте на такива. Не са се свършили алфите, ще си намерите правилната кола.
sigpic
Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535
Може и да се окаже читава, но най-вероятно е да не е. Най ги обичам тарикатите като този - купил я, видял, че има кусур и вместо да ходи да се разправя с автокъщата, търси да набута някой друг. Кола регистрирана в Бг и карана един месец, и излязла за продажба, даже теоретично не може да е читава, като се имат предвид главните два кахъра на българина - да не настине и да не се мине. Имам и пресен пример с мой колега, който "се мина", като не дълба достатъчно, за да разбере защо колата му гори масло, а след като беше оправил окачване и беше подпрял 2 пъти броните, за да развали външния вид, се оказа, че е за нова турбина и за 2 месеца набута в нея още толкова, за колкото я беше купил. И все повтаряше - как се минах, как се прецаках, трябваше да я продавам, ама... и - колата му не беше Алфа :–) А причини ще измислят всякакви, коя от коя по-правдоподобни - работа в чужбина, ще му се ражда дете и му е малка колата, приятелката му е скулптур и им трябва голяма кола, да си карат камъни, и т.н. до безкрай. Не им се хващайте на такива. Не са се свършили алфите, ще си намерите правилната кола.
Най-много ми хареса частта с приятелката скулптор и камъните
Вече се разубедих за тази. Плюс това се ориентирах към дизел-ка 1.9 jtd.
---------- Post added at 17:34 ---------- Previous post was at 17:16 ----------
Тука вече не съм съгласен Разхода сметнат в пари е 50 тина лева на 1000км в полза на газта на градско каране На дълго е 20-30лв. Една ревизия на мотора + едно Г.И. могат да чукнат едни 2000лв. при добър късмет. Та тая инвестиция ще се върне след около 30000км. градско и 20000лв. на дълго При средно статистическо каране за Бг това са около 3-4 години Толкова дългосрочна инвестиция в Алфа Ромео 16в. ТС е малко смела, не мислиш ли
Мъдри думи колега
Ние с приятелката ми като седнахме да правим изчисления излезе /според нас/, че една газова бутилка ще си избие парите след около 30 000км., което превърнато във време излиза около три години, а дори не се замислихме за евентуалните проблеми, които биха могли да възникнат от поставяне на ГИ и съответно увеличаване на разходите
a замислихте ли се какъв "педерас в къщата" е стара кола бензин + газ
Досега не съм видял някой да реве с JTD освен за датчик колянов вал и "абе защо загрява бавно" : ) За мен конвенционалното JTD бие по всички критерии 1.4 и 1.6 ТС (Боксерите въобще не ги включвам). Не искам да ангажирам никого, това си е мое мнение
a замислихте ли се какъв "педерас в къщата" е стара кола бензин + газ
Досега не съм видял някой да реве с JTD освен за датчик колянов вал и "абе защо загрява бавно" : ) За мен конвенционалното JTD бие по всички критерии 1.4 и 1.6 ТС (Боксерите въобще не ги включвам). Не искам да ангажирам никого, това си е мое мнение
Не даи си боже да влезнеш във филма със турбините и дюзите че тогава по голям педерас от тоя педерас няма да видиш.Не ангажирам никои със моето менние.
Така е, прав си. Все си мисля, че с диагностика и традиционните проврки тези неща биха се хванали. И това го казвам, защото моята я взех без да ги направя и я карах като чист дизел 1.9 две седмици. MAF-a до такава степен беше мръсен, че турбото го нямаше изобщо.
Пожелавам на колегата да намери читава бройка и да вози мацката
Мацките, колега, харесват боксери шумящи като глиган-осмаци
Иначе братовчеда е доволен от дъртия 1.9TD. Ремонтира се с пирон и тел както казва един познат.
TS и jtd два пъти ще поискат по-такъв ремонт и икономията от гориво заминава. Мое мнение разбира се.
Дизел я има 3000 км да съм карал, я не....
От мацка до мацка има разлика Някои харесват секси звука на турбо компресора . И мерцедес 124 е хубава кола, но все пак сме 2012 година. Ако бяхме по-цивилизована държава щяхме да оглеждаме 159-ки или 147-ци фейслифт, но уви... Идеята беше момчето да се насочи към нещо малко по-ново и безпроблемно, ще чакаме да се похвали.
Comment